Adminisztrátor

ALFÖLDI TEJ – A MAGYAR TEJ, AMIRE BÜSZKÉK LEHETÜNK
Egy vállalat, két helyszín – számtalan kiváló magyar tejtermék: ez az Alföldi Tej Kft.
Székesfehérvári üzemünkbe keresünk munkatársat!

Te vagy a legalkalmasabb jelölt az

Adminisztrátor
pozíciónkra, ha

•    vállalnád a munkavégzést folyamatos, 12 órás munkarendben – már van tapasztalatod éjszakai műszakban
•    középfokú végzettséged van
•    felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel
•    fegyelmezetten, pontosan, önállóan tudod a munkádat végezni
•    terhelhető vagy
•    fix munkahelyre vágysz – minden munkavállalóval hosszú távon tervezünk, így határozatlan idejű munkaszerződést ajánlunk
•    fontos számodra, hogy a bejárásod támogatva legyen – nálunk több helyről indulnak vállalati buszok, de ha a te lakhelyedtől mégsem, akkor térítjük az útiköltségedet

Akár azonnal munkába is állhatsz, amennyiben rendelkezel:

•    érvényes tüdőszűrő papírral (1 éven belüli)

Mi lenne a feladatod?

•    a területi feladatokhoz tartozó adminisztráció elvégzése
•    kapcsolattartás társosztályokkal

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

•    SAP rendszer ismeret

Munkavégzés helye: 8000 Székesfehérvár Seregélyesi út 127.
 
Amennyiben érdekel a lehetőség kérjük, hogy magyar nyelvű önéletrajzodat
a bérigény megjelölésével
küldd
el Nekünk az allas@alfolditej.hu e-mail címre.

Az önéletrajz fenti e-mail címre való elküldésével automatikusan és kifejezetten hozzájárulsz, hogy az Alföldi Tej Kft., mint adatkezelő a beküldött anyagodban szereplő személyes adataidat, információkat, fényképeket a beküldéstől számított 3 hónapig a kiválasztási eljárásban való részvétel és a kapcsolattartás céljából tárolja és felhasználja.

Legkésőbb a 3. hónap végén a pályázat törlésre kerül. A hozzájárulástól bármikor vissza tudsz lépni úgy, hogy írásban jelzed ezt felénk egy, az allas@alfolditej.hu email címre küldött levélben.